• Vælg sprog

  • Vælg valuta

    • DKK
    • SEK
    • EUR
    • NOK
    • USD
    • GBP

    Valuta vist på siden er kun vejledende - alle køb bliver foretaget i danske kroner.

  • Firma-/agent-login

    Forkert firma-ID eller password

    Ønsker du en firmaaftale?

    Firma-/agent-login

Firmafester

Om det er sommerfest, jubilæumsfest eller bare fordi I har lyst til at holde feste sammen, så er Tivoli Hotel & Congress Center, det rigtige sted at holde den.

Vores eventyrlige Tivoli-inspirerede lokaler og restaurant vil være med til at give din fest det ekstra der skal til for at imponere dine gæster. Vi tilbyder buffet eller tallerkenservering og et væld af andre muligheder, der passer til det enkelte behov og ønske. Vores AV-teknikere vil med lys og lyd skabe den rette stemning for jer, mens en af vores dygtige Event Managers vil følge arrangementet fra start til slut, så I kan slappe af og nyde aftenen.

Firmafest med koncert

Tivoli Congress Hall det ultimative valg til afholdelse af din koncert.

Den smukke Tivoli Congress Hall, som er tegnet af Kim Utzons Arkitekter, tilbyder fantastiske rammer til en stor koncertoplevelse med lyd og lys i verdensklasse. Med plads til mere end 1900 koncert gæster på nummererede pladser, er der mulighed for i samråd med vore eksperter i huset at arrangere en uforglemmelig koncert, hvor absolut intet er overladt til tilfældighederne.

Kontakt os på telefon +45 3268 4300 eller på mail til info@tivoli-cc.dk - så hjælper vi dig med at skræddersy dit koncertarrangement.

Det får du:

  • Nummereret sal i teateropstilling til 1970 personer på gulv
  • Tidsrummet kl. 12:00 til 24:00
  • Standard teknisk udstyr samt bemanding – se specifikationen
  • Backstage området kan møbleres efter ønske, og efter aftale med den ansvarlige event manager
  • Varme, el og alm. rengøring


*min. DKK 150.000 ekskl. moms for arrangement

Mulige tilkøb:

  • Nummereret teateropstilling til 430 på balkon
  • Stagehands
  • Event vagter
  • Billettering
  • Crew og artist værelser
  • Ekstra teknisk udstyr og bemanding som ifølge specificeret raider
  • Backstage catering

Priser:

  • 16.000 ekskl. moms
  • 480.00 pr time ekskl. moms, min 4 timer
  • 400.00 pr time ekskl. moms, min 4 timer
  • 365.00 pr time ekskl. moms, min 4 timer

Specificeret inkluderet teknisk udstyr og bemanding:

Main PA

  • 20 stk Turbosound TFA 600 linea area
  • 20 stk Turbosound TFA 600 Sub
  • 04 stk Turbosound NUQ15 inderfill
  • 01 stk DiGiCO SD8

 

Lys

  • 12 stk 2 kw fresnel ( Frontlys)
  • 24 stk Par64 Parlamper
  • 06 stk Movinglight Martin MACIII
  • 01 stk Swefog røgmaskine

 

Monitor

  • 12 stk Turbosound TFM 450 monitor på 12 sends
  • 01 stk Turbosound TFA 600 sub
  • 01 stk DiGiCo SD7

 

Scene

  • 01 stk Scene 12 x 6 meter

 

Crew

  • 1 Lys tekniker fra kl.12.00 til 24.00
  • 2 Lyd teknikere fra kl.12.00 til 24.00

 

Mikrofoner

  • 01 stk Mikrofon set-up med max 48 kanaler
  • 02 stk Trådløs Mikrofon

  • Bemandede betalingsbarer med salg af drikkevarer og snacks i foyerområdet både før showets start samt i indlagt pause. Kontant salg tilfalder TCC
  • Bemandet garderobe i underetagen hvor der afregnes individuelt kontant med gæsterne på dagen. Kontant salg tilfalder TCC